Lubisz tworzyć, masz głowę pełną pomysłów? Nie marnuj talentu i zrealizuj swoją wizję jak powinna wyglądać maskotka kliniki stomatologicznej.
Pokaż nam, że dentysta nie musi kojarzyć się z sadystą i sprzętami przypominającymi wyposażenie sali tortur. Zaprojektuj wizerunek maskotki, która stanie się wizytówką naszej kliniki. Wygraj stały rabat oraz voucher na usługi stomatologiczne w Denta-Med i wypromuj swoją kreatywność.
Do 19.12.2011 r. umieść swój pomysł na wizerunek maskotki (postać maskotki oraz jej imię)* na tablicy facebook’a Denta-Med Kraków. Czekamy na projekty w formie elektronicznej (mogą być stworzone zarówno w programie komputerowym jak i w postaci zeskanowanych rysunków).
Wizerunek maskotki zostanie umieszczony na różnych materiałach promocyjnych t.j. balony, naklejki oraz jako nadruk na koszulkę.
Więcej informacji na:
Regulamin konkursu „Zaprojektuj maskotkę dla Denta-Med”
Organizatorem konkursu pod nazwą „OBUDŹ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ – ZAPROJEKTUJ MASKOTKĘ DLA DENTA-MED ” (dalej zwanego: „Akcją”) jest „Denta-Med” Całodobowe Centrum Stomatologiczne z siedzibą w Krakowie, pod adresem Na Zjeździe 13, 30-527, NIP 679-192-71-90, REGON 350019110.
Konkurs koordynuje Agencja Marketingu Zintegrowanego House Brand z siedzibą w Krakowie, pod adresem Szlak 65/606, 31-153, NIP 649-202-11-74, REGON 241708502.
1.1. Akcja jest organizowana na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej zwanym: „Regulaminem”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Celem Akcji jest wprowadzenie do materiałów promocyjnych Denta-Med wizerunku maskotki.
1.2. Uczestnikiem Akcji może być osoba fizyczna – kobieta lub mężczyzna, w wieku od 18 roku życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
1.3. Dla zwycięzcy organizator przewidział:
- voucher o wartości 300 złotych do wykorzystania w Denta-Med
- wyprodukowanie materiałów promocyjnych z wizerunkiem maskotki
- stały rabat w wysokości 10% na usługi w placówkach Denta-Med
2. ZAŁOŻENIA AKCJI
Konkurs trwa od 22 listopada do 21 grudnia 2011 roku. W tym czasie uczestnicy zobligowani są do umieszczenia projektów tylko i wyłącznie w formie elektronicznej (mogą być stworzone zarówno w programie komputerowym jak i w postaci zeskanowanych rysunków) na tablicy facebook’a Denta-Med.
Projekty będzie oceniać jury, w którego skład wchodzą: właścicielka kliniki Denta-Med, Magdalena Widomska - House Brand, Monika Pudło - House Brand.
Na wyłonienie zwycięskiego projektu wpływa, także popularność nadesłanych prac mierzona ilością kliknięć „lubię to” na facebook’owej tablicy.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w ciągu 3 tygodni od dnia zakończenia konkursu na fanpage’u kliniki Denta-Med. Konkurs obejmuje zaprojektowanie wizerunku maskotki dla Denta-Med (postać maskotki oraz jej imię*), która stanie się wizytówką klinki i będzie umieszczana na różnych materiałach promocyjnych.
*zamieszczenie imienia maskotki nie jest obligatoryjne
*zamieszczenie imienia maskotki nie jest obligatoryjne
3. UDZIAŁ W AKCJI
3.1. Uczestnicy biorące udział w Akcji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora w celu marketingowym, reklamowym, informacyjnym i handlowym, przeprowadzania badań statystycznych, badań rynku oraz zachowań i preferencji konsumenckich, przeprowadzenia konkursu, udzielania porad.
3.2. Uczestnik zgłaszający swoje projekty zapewnia, że są one jego autorstwa i nie brały udziału w żadnym innym konkursie, a także, że nie są i - w przypadku wygranej - nie będą wykorzystywane przez inną firmę.
3.3. Zwycięzca zobowiązany jest do przesłania na adres: Agencja Marketingu Zintegrowanego House Brand, ul. Szlak 65/606, 31-153 Kraków wypełnionego formularza o zrzeknięciu się praw autorskich i majątkowych w przypadku wygranej na rzecz kliniki Denta-Med. Link do formularza:
3.4. W przypadku wygrania, finalista wyraża również zgodę na fotografowanie / videofilmowanie, a także na wykorzystanie swojego wizerunku przy publikacjach w prasie i Internecie związanych z akcją.
3.5. Organizator zastrzega sobie także możliwość dokonywania modyfikacji projektu tak, by przystawał do idei kliniki Denta-Med.
3.6. Umieszczenie projektów konkursowych na tablicę facebook’a Denta-Med. jest jednoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu i jej pełną akceptacją.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
4.1. Realizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za:
(a) zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Akcji, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej,
(b) nie doręczenie Uczestnikowi nagrody spowodowane nie podaniem przez Uczestnika danych adresowych lub błędnym ich podaniem,
(c) świadczone przez Pocztę Polską i firmy kurierskie usługi pocztowe,(d) udział w Akcji niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu i szkody tym spowodowane,
(d) przerwy w funkcjonowaniu Akcji zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Organizatora.
4.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Akcji.
4.3. Organizator ma prawo do publikacji zgłoszonych do Konkursu produktów/usług Finalistów i Laureatów
w materiałach promocyjnych Konkursu oraz materiałach promocyjnych Organizatora.
Regulamin dostępny, także na www.fb.com/DentaMed.Krakow/ w zakładce notatki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz